Natisni

Naloga

Odprava administrativnih bremen zaradi izboljšanja elektronskega načina poslovanja, elektronizacija poslovanja - področje registra kmetijskih gospodarstev, izvedba kontrol z namestnikom, v primeru da je nosilec procesno nesposoben, uvedba elektronskega vnosa vlog na javne razpise in zahtevkov za izplačila sredstev, itd.

Ukrep / Poenostavitev postopkov in odprava administrativnih bremen na področju Zakona o kmetijstvu

Zgodovina statusov

26.05.2014 R
24.04.2014 DR

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Odprava administrativnih bremen zaradi izboljšanja elektronskega načina poslovanja, elektronizacija poslovanja - področje registra kmetijskih gospodarstev, izvedba kontrol z namestnikom, v primeru da je nosilec procesno nesposoben, uvedba elektronskega vnosa vlog na javne razpise in zahtevkov za izplačila sredstev, itd.
Odgovorni resor Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Rok za realizacijo 31.12.2013
Tip naloge
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.01.2014 - 30.04.2014  Admin  26.05.2014  Zakon je sprejet. Podcilji pri Zakonu o kmetijstvu so se spremenili, tako da namesto sedajšnjega besedila "Odprava administrativnih bremen zaradi izboljšanja elektronskega načina poslovanja, elektronizacija poslovanja - področje registra kmetijskih gospodarstev, izvedba kontrol z namestnikom, v primeru da je nosilec procesno nesposoben, uvedba elektronskega vnosa vlog na javne razpise in zahtevkov za izplačila sredstev, itd. " ostaja samo "Odprava administrativnih bremen zaradi izboljšanja elektronskega načina poslovanja".  
Delno realizirano 03.10.2013 - 31.12.2013  Admin  24.04.2014