Natisni

Naloga

Sprememba Zakona o cestah in ustreznega podzakonskega akta v smeri ureditve možnosti večkratne uporabe in javnega dostopa do že izdelanih elaboratov

Ukrep / Poenostavitev postopkov v zvezi s pridobitvijo dovoljenja za javni shod in javno prireditev

Zgodovina statusov

17.01.2017 NS
03.06.2016 N
17.02.2016 N
17.09.2015 N
28.05.2015 N
19.03.2015 N
24.02.2015 N
18.07.2014 N

Podatki o nalogi

Trenutni status NS
Naziv podcilja Sprememba Zakona o cestah in ustreznega podzakonskega akta v smeri ureditve možnosti večkratne uporabe in javnega dostopa do že izdelanih elaboratov
Odgovorni resor Ministrstvo za infrastrukturo
Rok za realizacijo 31.12.2017
Tip naloge
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Nesprejemljivo 01.09.2016 - 31.12.2016  MzI  17.01.2017  Če javna prireditev ali javni shod potekata na javni cesti, je potrebno pridobiti tudi dovoljenje upravljavca ceste za popolno ali delno zaporo javne ceste. Tako Zakon o cestah kot tudi Pravilnik o zaporah na cestah ne preprečujeta, da bi predlagatelj zapore javne ceste uporabil/predložil isti elaborat zapore ceste za več dogodkov na istem cestnem odseku, seveda pod pogojem, da se bistveno ne spremenijo okoliščine, ki so bile upoštevane pri izdelavi že obstoječega elaborata. Elaborat zapore ceste je last naročnika, zato je javna objava le-tega izključno v njegovi domeni.  
Nerealizirano 01.01.2016 - 30.04.2016  Admin  03.06.2016  Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. 
Nerealizirano 01.09.2015 - 31.12.2015  Admin  17.02.2016  Ukrep je v začetni fazi realizacije. 
Nerealizirano 01.05.2015 - 31.08.2015  Admin  17.09.2015  Trenutno še ni bilo izvedenih aktivnosti v smeri realizacije. 
Nerealizirano 01.02.2015 - 30.04.2015  MJU  28.05.2015  Aktivnosti za izvedbo ukrepa se bodo začele izvajati v drugi polovici leta 2015. 
Nerealizirano 01.05.2014 - 31.01.2015  Admin  19.03.2015  Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. 
Nerealizirano 01.05.2014 - 31.01.2015  MNZ  24.02.2015  Opozarjamo, da MNZ ni nikoli predlagal omenjenega ukrepa, prav tako pa vsebina tega ukrepa ni bila usklajena z nami. Kot smo že v začetku decembra 2014 navedli, vsebina predlaganega ukrepa ni v domeni MNZ, pač pa drugih ministrstev oziroma lokalnih skupnosti, zato njegova realizacija ne more biti odgovornost MNZ. Glede na navedeno ponovno predlagamo, da se ukrep črta iz enotnega dokumenta. MNZ, DUNZMN pa že sodeluje in bo še naprej sodeloval pri implementaciji tistih ukrepov, ki so po vsebini utemeljeni. Izjema so javni dostopi do podatkov, s katerimi pa se na MNZ, DUNZMN ne strinjamo.  
Nerealizirano 01.01.2014 - 30.04.2014  Admin  18.07.2014  Ukrep uvrščen v Enotni dokument na podlagi 2. poročanja o realizaciji ukrepov iz ED.