Natisni

Ukrep

Elektronske storitve za državljane (e-uprava3): nadgradnja orodij informacijske tehnologije in e-storitev kanalov za ponujanje storitev javne uprave končnim uporabnikom v smislu bolj celovitega pokrivanja potreb uporabnikov po konceptu življenjskih dogodkov ("vse na enem mestu" oz. one-stop-shop), omogočena uporaba tudi za tujce.

Naloge

Strategija razvoja javne uprave 2020

7. Učinkovita informatika, dvig uporabe e-storitev in interoperabilnost informacijskih rešitev
7.1. Izboljšanje kakovosti življenja državljanov, tudi z izboljšanjem komuniciranja in usklajenosti z javno upravo ob pomoči digitalnih poti

Dodatno pojasnilo / opombe
19a
Kazalnik: Storitve e-uprave, ki jih uporabljajo državljani (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 70 %
Finančni viri: ESS 2014 - 2020

Kazalnik: Število celovito pokritih življenjskih dogodkov (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 10
Finančni viri: ESS 2014 - 2020

Zgodovina statusov

24.01.2024 R
25.01.2023 DR
18.02.2022 DR
30.07.2021 DR
22.04.2020 DR
12.02.2019 DR
12.02.2016 N
28.12.2015 N

Podatki o ukrepu

Trenutni status R
Kategorija Ostalo
Odgovorni resor MDP
Področja svetovne banke Technological readiness
Vpliv na subjekte Na poslovne subjekte
Rok za realizacijo 31.12.2023
Zadnja sprememba 24.01.2024
Viri Zaporedna številka v dokumentu
Manifest industrijske politike 1.