Elektronske storitve za državljane (e-uprava3): nadgradnja orodij informacijske tehnologije in e-storitev kanalov za ponujanje storitev javne uprave končnim uporabnikom v smislu bolj celovitega pokrivanja potreb uporabnikov po konceptu življenjskih dogodkov ("vse na enem mestu" oz. one-stop-shop), omogočena uporaba tudi za tujce.
7. Učinkovita informatika, dvig uporabe e-storitev in interoperabilnost informacijskih rešitev 7.1. Izboljšanje kakovosti življenja državljanov, tudi z izboljšanjem komuniciranja in usklajenosti z javno upravo ob pomoči digitalnih poti
Dodatno pojasnilo / opombe
19a
Kazalnik: Storitve e-uprave, ki jih uporabljajo državljani (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 70 %
Finančni viri: ESS 2014 - 2020
Kazalnik: Število celovito pokritih življenjskih dogodkov (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 10
Finančni viri: ESS 2014 - 2020
Kazalnik: Storitve e-uprave, ki jih uporabljajo državljani (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 70 %
Finančni viri: ESS 2014 - 2020
Kazalnik: Število celovito pokritih življenjskih dogodkov (17d, 19a)
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 10
Finančni viri: ESS 2014 - 2020