Natisni

Ukrep

Vzpostavitev sistema za podporo upravljanju na prvem in deloma drugem nivoju

Naloge

Strategija razvoja javne uprave 2020

7. Učinkovita informatika, dvig uporabe e-storitev in interoperabilnost informacijskih rešitev
7.3. Digitalizacija in optimizacija notranjega poslovanja

Dodatno pojasnilo / opombe
11g
Kazalnik: vzpostavljen sistem za podporo IKT uporabnikom
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 1
Finančni viri: Integralni proračun

Dodatna pojasnila:
Gre za vzpostavitev centralizirane podpore uporabnikom, na prvem (operativna podpora za nezahtevna vprašanja) in drugem nivoju (specializirana tehnološka podpora npr. po posameznih tehnologijah Microsoft, Novell, Lotus Notes itd.), za organe, ki so oz. bodo prevzeti v enotno upravljanje v letu 2016 in 2017. Posamezni nivoji skladno z ITIL standardi pomenijo stopnjo zahtevnosti reševanja incidenta in potrebno specialistično znanje sistemskih administratorjev.

Zgodovina statusov

20.02.2018 R
13.03.2017 DR
03.06.2016 DR
12.02.2016 DR
28.12.2015 N

Podatki o ukrepu

Trenutni status R
Kategorija Ostalo
Odgovorni resor MJU
Področja svetovne banke Infrastructure
Rok za realizacijo 31.12.2017
Zadnja sprememba 20.02.2018