7. Učinkovita informatika, dvig uporabe e-storitev in interoperabilnost informacijskih rešitev 7.3. Digitalizacija in optimizacija notranjega poslovanja
Dodatno pojasnilo / opombe
11g
Kazalnik: vzpostavljen sistem za podporo IKT uporabnikom
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 1
Finančni viri: Integralni proračun
Dodatna pojasnila:
Gre za vzpostavitev centralizirane podpore uporabnikom, na prvem (operativna podpora za nezahtevna vprašanja) in drugem nivoju (specializirana tehnološka podpora npr. po posameznih tehnologijah Microsoft, Novell, Lotus Notes itd.), za organe, ki so oz. bodo prevzeti v enotno upravljanje v letu 2016 in 2017. Posamezni nivoji skladno z ITIL standardi pomenijo stopnjo zahtevnosti reševanja incidenta in potrebno specialistično znanje sistemskih administratorjev.
Kazalnik: vzpostavljen sistem za podporo IKT uporabnikom
Izhodiščne vrednosti za l. 2014: 0
Ciljne vrednosti za l. 2020: 1
Finančni viri: Integralni proračun
Dodatna pojasnila:
Gre za vzpostavitev centralizirane podpore uporabnikom, na prvem (operativna podpora za nezahtevna vprašanja) in drugem nivoju (specializirana tehnološka podpora npr. po posameznih tehnologijah Microsoft, Novell, Lotus Notes itd.), za organe, ki so oz. bodo prevzeti v enotno upravljanje v letu 2016 in 2017. Posamezni nivoji skladno z ITIL standardi pomenijo stopnjo zahtevnosti reševanja incidenta in potrebno specialistično znanje sistemskih administratorjev.