Natisni

Naloga

Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)

Ukrep / Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)

Zgodovina statusov

12.02.2019 R
20.02.2018 DR
13.03.2017 DR
03.06.2016 N

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 30.06.2017
Strategija razvoja javne uprave 2020 6.1.: Krajši in učinkovitejši inšpekcijski postopki z vzpostavljeno informacijsko podporo
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.01.2018 - 31.12.2018  Admin  12.02.2019  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2018: Vlada je sprejela sklep o seznanitvi s strateškimi usmeritvami in prioritetami inšpektoratov oziroma inšpekcij v letu 2018 (sklep Vlade št. 06100-8/2018-4 z dne 1. 3. 2018) ter sklep o seznanitvi s Poročilom o izvedbi strateških usmeritev in prioritet inšpektoratov oziroma inšpekcij v letu 2017 (sklep Vlade št. 06100-5/2018/5 z dne 15. 2. 2018). Ukrep je realiziran.  
Delno realizirano 01.01.2017 - 31.12.2017  Admin  20.02.2018  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2017: Oblikovane so bile strateške usmeritve in prioritete za inšpekcijske organe RS v letu 2017, pripravljeno je bilo poročilo o izvedbi strateških usmeritev in prioritet za leto 2016 – z obema dokumentoma se je seznanila Vlada RS.  
Delno realizirano 01.09.2016 - 31.12.2016  Admin  13.03.2017  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2016: Ministrstva morajo svoje prispevke za oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcije oziroma inšpektorata iz svojega delovnega področja posredovati do 26. 1. 2017. Gradivo je v pripravi.  
Nerealizirano 01.01.2016 - 30.04.2016  Admin  03.06.2016