Natisni

Naloga

Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)

Ukrep / Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)

Zgodovina statusov

13.02.2019 R
21.02.2018 DR
14.03.2017 DR
04.06.2016 N

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcijske organe RS v letu 2017 (skupni nadzori, usmerjeni nadzori, prioritetni inšpekcijski nadzori)
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 01.07.2017
Strategija razvoja javne uprave 2020 6.1.: Krajši in učinkovitejši inšpekcijski postopki z vzpostavljeno informacijsko podporo
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 02.01.2018 - 01.01.2019  Admin  13.02.2019  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2018: Vlada je sprejela sklep o seznanitvi s strateškimi usmeritvami in prioritetami inšpektoratov oziroma inšpekcij v letu 2018 (sklep Vlade št. 06100-8/2018-4 z dne 1. 3. 2018) ter sklep o seznanitvi s Poročilom o izvedbi strateških usmeritev in prioritet inšpektoratov oziroma inšpekcij v letu 2017 (sklep Vlade št. 06100-5/2018/5 z dne 15. 2. 2018). Ukrep je realiziran.  
Delno realizirano 02.01.2017 - 01.01.2018  Admin  21.02.2018  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2017: Oblikovane so bile strateške usmeritve in prioritete za inšpekcijske organe RS v letu 2017, pripravljeno je bilo poročilo o izvedbi strateških usmeritev in prioritet za leto 2016 – z obema dokumentoma se je seznanila Vlada RS.  
Delno realizirano 02.09.2016 - 01.01.2017  Admin  14.03.2017  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2016: Ministrstva morajo svoje prispevke za oblikovanje strateških usmeritev in prioritet za inšpekcije oziroma inšpektorata iz svojega delovnega področja posredovati do 26. 1. 2017. Gradivo je v pripravi.  
Nerealizirano 02.01.2016 - 01.05.2016  Admin  04.06.2016