Odprava administrativnih ovir pri vodenju evidenc delovnega časa
Odgovorni resor
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
Rok za realizacijo
30.06.2025
Tip naloge
Spremenjen način dela
Vpliv na subjekte
Na poslovne subjekte, Na javni sektor
Zgodovina poročanj
Status
Poročanje za obdobje
Poročal
Datum
Opis
Delno realizirano
01.01.2024 - 31.12.2024
Admin
14.02.2025
Vlada je pripravila predlog sprememb Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti in ga posredovala v obravnavo v Državni zbor. S predlogom se odpravljajo nejasnosti in zmanjšujejo administrativno breme, kar je bilo zaznano na podlagi spremljanja učinkov Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 50/23; v nadaljnjem besedilu: ZEPDSV-A) v praksi. Predlog zakona bo administrativno razbremenil delodajalce, saj predvideva opustitev vpisovanja podatka o izrabi in obsegu izrabe odmora med delovnim časom. Dodatno se s predlogom zakona zmanjšuje pogostost vpisov določenih podatkov.
Nerealizirano
01.01.2024 - 31.12.2024
Admin
11.12.2024
Odziv resorja: ESS je na 352. seji, dne 28.6.2024, sprejel sklep, da se ustanovi strokovni odbor za obravnavo Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti, ki bo pregledal težave po posameznih dejavnostih in ugotovil, ali so potrebne spremembe zakona, ter le-te tudi oblikoval.