Natisni

Naloga

Spodbujanje k skupnim nastopom v tujini in skupnemu prodoru natuje trge (sejmi, slovenske hiše, demonstracijski projekti)

Ukrep / Učinkovitejša promocija blagovne znamke Slovenije

Učinki naloge / pričakovani rezultati

MGRT preko izvajalske agencije SPIRIT Slovenija podpira skupinske predstavitve slovenskih podjetij pod enotno CGP. Vsekakor pa se tudi na področju internacionalizacije kaže potreba po povezovanju podjetij, tako vertikalno, kakor tudi horizontalno. Za uspešen prodor na tuje trge, pa je to lahko še toliko bolj pomembno, saj se s tem lahko zagotovi celotna veriga proizvodov/storitev ali ustrezna količina v določenih primerih. Potrebno je iskati sinergije med podjetji, ter med panogami, saj je današnje gospodarstvo izjemno interdisciplinarno. Ob tem je potrebno tudi poudariti pomembnost spodbujanja povezovanja podjetij že doma, ter šele kasneje kot skupen nastop v tujini.

Zgodovina statusov

26.02.2015 R
28.05.2014 DR
25.04.2014 DR

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Spodbujanje k skupnim nastopom v tujini in skupnemu prodoru natuje trge (sejmi, slovenske hiše, demonstracijski projekti)
Odgovorni resor Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
Rok za realizacijo 01.01.2014
Tip naloge
Načelo SBA X
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 02.05.2014 - 01.02.2015  MGTŠ  26.02.2015  Skrbnik znamke I feel Slovenia je UKOM, zato lahko MGRT poda le delni odgovor, in sicer v delu, ki se nanaša na skupinske sejemske nastope, ta del je realiziran, saj se uporabljajo označbe v skladu z znamko. Za demonstracijske projekte in slovenske hiše na MGRT ni predvidenih sredstev, načrtujejo se dolgoročne aktivnosti glede vključevanja v globalne verige vrednosti. 
Delno realizirano 02.01.2014 - 01.05.2014  MGTŠ  28.05.2014  Skrbnik znamke I feel Slovenia je UKOM, zato lahko MGRT poda le delni odgovor, in sicer v delu, ki se nanaša na skupinske sejemske nastope, ta del je realiziran, saj se uporabljajo označbe v skladu z znamko. Za demonstracijske projekte in slovenske hiše na MGRT ni predvidenih sredstev. 
Delno realizirano 04.10.2013 - 01.01.2014  Admin  25.04.2014  Skrbnik znamke I feel Slovenia je UKOM, zato lahko MGRT poda le delni odgovor, in sicer v delu, ki se nanaša na skupinske sejemske nastope, ta del je realiziran, saj se uporabljajo označbe v skladu z znamko. Za demonstracijske projekte in slovenske hiše ni bilo predvidenih sredstev ali programa. Glede vključevanja v dobaviteljske verige, pa je bila pripravljena raziskava , katero bo možno sedaj nadgraditi z ustreznimi ukrepi/aktivnostmi.