Realizirano |
01.01.2016 - 30.04.2016 |
Admin |
21.04.2016 |
Na osnovi Zakona o spodbujanju tujih neposrednih investicij in internacionalizacije podjetij ter Programa spodbujanja internacionalizacije 2015-2020, ki ga je Vlada Republike Slovenije sprejela 28.5.2015, so določene aktivnosti spodbujanja internacionalizacije podjetij, in sicer krepitev prepoznavnosti slovenskega gospodarskega prostora, izvedba gospodarskih delegacij in drugih poslovnih srečanj, organizacija skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, izobraževalni programi, krepitev mreže slovenskih poslovnih klubov v tujini, zagotavljanje informacij... V letu 2016 so zaradi zagotovitev evropskih sredstev predvidene tudi nove aktivnosti, ki bodo usmerjene v podjetja, predvsem MSP, in sicer na področju spodbujanja kakovosti poslovanja oziroma proizvodov/storitev, ter na področju specializiranih mednarodnih forumov/dogodkov/B2Bsrečanj, izvajala pa jih bo izvajalska agencija MGRT, SPIRIT Slovenija.
Načrtovani ukrepi v letu 2016 in 2017 so naslednji:
- individualne predstavitve podjetij na mednarodnih sejmih
- Predvidena finančna sredstva v letu 2016 in v letu 2017: 1.500.000 evrov / leto,
- tržne raziskave tujih trgov
- Predvidena finančna sredstva v letu 2016 in v letu 2017: 250.000 evrov / leto,
- predstavitve podjetij na mednarodnih forumih in mednarodnih B2B dogodkih
- Predvidena finančna sredstva v letu 2016 in v letu 2017: 500.000 evrov / leto,
- dvig kakovosti poslovanja in proizvodov/storitev MSP (pridobitev certifikatov kakovosti)
- Predvidena finančna sredstva v letu 2016 in v letu 2017: 300.000 evrov / leto,
|
Delno realizirano |
01.05.2014 - 31.01.2015 |
MGTŠ |
25.02.2015 |
V pripravi je Program spodbujanja internacionalizacije 2015-2020. Cilji programa so usmerjeni v nadaljnjo rast in razvoj slovenskega gospodarstva v mednarodnem okolju ter k izboljševanju konkurenčnosti domačega poslovnega okolja.
Ukrepi internacionalizacije so namenjeni spodbujanju slovenskih podjetij v različnih fazah razvoja izvozne aktivnosti, od predizvozne aktivnosti, tržnega vstopa, kot tudi izvoznega poslovanja ter utrjevanja položaja na tujem trgu in razpršitvi poslovanja na nove tuje trge. Ob tem je pomembno poudariti pomembnost ohranjanja prisotnosti na »tradicionalnih« trgih, kakor tudi iskati priložnosti na novih tujih trgih oziroma regijah, večji poudarek je na povezovanju podjetij in institucij.
Ukrepi za spodbujanje TNI so namenjeni investitorjem v vseh fazah vstopa na slovenski trg, v pred- med- ter po-investicijskem obdobju.
Program je v pripravi (medresorsko usklajevanje) in bo predvidoma sprejet v letu 2015.
|