Natisni

Naloga

Promocijske aktivnosti centra SOLVIT, SIST

Ukrep / Promocijske aktivnosti centra SOLVIT, SIST

Učinki naloge / pričakovani rezultati

Slovenski center SOLVIT potrebuje največ podpore pri okrepitvi promocijskih dejavnosti. Kakor je pokazala raziskava Evrobarometra v letu 2011, je mreža SOLVIT na splošno zelo slabo poznana (le okoli 1 % vprašanih pozna SOLVIT). Cilj slovenskega centra SOLVIT je predvsem dvig deleža podjetij med uporabniki (trenutno znaša delež podjetij ¼). Izkušnje kažejo, da največji učinek prinesejo predstavitve mreže SOLVIT na dogodkih.

Zgodovina statusov

23.02.2015 R
25.04.2014 NS
25.04.2014 N

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Promocijske aktivnosti centra SOLVIT, SIST
Odgovorni resor Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
Rok za realizacijo 31.12.2013
Tip naloge
Načelo SBA VII
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.05.2014 - 31.01.2015  MGTŠ  23.02.2015  MGRT: SOLVIT in SIST izvajata promocijske aktivnosti v skladu z letnim programom dela (izobraževanja, spletne strani...) in v okviru razpoložljivih sredstev. 
Nesprejemljivo 03.10.2013 - 31.12.2013  Admin  25.04.2014   
Nerealizirano 03.10.2013 - 31.12.2013  Admin  25.04.2014