Slovenski center SOLVIT potrebuje največ podpore pri okrepitvi promocijskih dejavnosti. Kakor je pokazala raziskava Evrobarometra v letu 2011, je mreža SOLVIT na splošno zelo slabo poznana (le okoli 1 % vprašanih pozna SOLVIT). Cilj slovenskega centra SOLVIT je predvsem dvig deleža podjetij med uporabniki (trenutno znaša delež podjetij ¼). Izkušnje kažejo, da največji učinek prinesejo predstavitve mreže SOLVIT na dogodkih.
Zgodovina statusov
23.02.2015
R
25.04.2014
NS
25.04.2014
N
Podatki o nalogi
Trenutni status
R
Naziv podcilja
Promocijske aktivnosti centra SOLVIT, SIST
Odgovorni resor
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
Rok za realizacijo
31.12.2013
Tip naloge
Načelo SBA
VII
Zgodovina poročanj
Status
Poročanje za obdobje
Poročal
Datum
Opis
Realizirano
01.05.2014 - 31.01.2015
MGTŠ
23.02.2015
MGRT: SOLVIT in SIST izvajata promocijske aktivnosti v skladu z letnim programom dela (izobraževanja, spletne strani...) in v okviru razpoložljivih sredstev.