Natisni

Naloga

Poglobljena analiza izvajanja upravnih nalog državne uprave na lokalni in regionalni ravni ter predlog optimizacije in reorganizacije struktur javne uprave na teh ravneh.

Ukrep / Poglobljena analiza oblik izvajanja upravnih nalog in načrt povezovanja organov (lokacijsko, podporne službe)

Zgodovina statusov

20.02.2018 R
08.03.2017 DR
03.06.2016 N
10.02.2016 N
28.12.2015 N

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Poglobljena analiza izvajanja upravnih nalog državne uprave na lokalni in regionalni ravni ter predlog optimizacije in reorganizacije struktur javne uprave na teh ravneh.
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 31.12.2017
Strategija razvoja javne uprave 2020 1.: Učinkovita organiziranost
1.1.: Učinkovita organizacija centralne ravni državne uprave
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.01.2017 - 31.12.2017  Admin  20.02.2018  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2017: Predlog je v obliki dveh potrjenih zagonskih elaboratih vladnih strateških razvojnih projektov (centralizacija informatike v državni upravi in centralizacije ravnanja z nepremičnim premoženjem države), v obliki sklepa Vlade RS o določitvi predmetov skupnih javnih naročil ter v obliki sedmih predlogov optimizacijskih ukrepov iz funkcijske analize, s katerimi se zmanjšuje število podvojenih podpornih procesov. Centralizacija informatike v državni upravi: V sklopu projekta Reorganizacija informatike v državni upravi smo vzpostavili nov način upravljanja informacijsko komunikacijskih sistemov državne uprave, skupnega planiranja finančnih sredstev za informacijsko tehnologijo, skupnega naročanja opreme in storitev, izvajanja sistema za podporo upravljanju na prvem in deloma drugem nivoju, pripravili smo predlog pravnega okvira za vzpostavitev enotnega informacijskega sistema, spremenili smo strukturo stroškov med investicijskim vzdrževanjem in stroški za investicije in razvoj. V korist slednjega smo nadgradili orodja informacijske tehnologije in e-storitev (vzpostavitev Državnega računalniškega oblaka in prenova centralno komunikacijskega omrežja) in s tem povišali stopnjo digitalizacije notranjih poslovnih procesov. Centralizacija ravnanja z nepremičnim premoženjem: V letu 2017 se je projekt centralizacije zaključil. Skupaj smo v okviru projekta centralizacije prevzeli 595 delov stavb, 115 stavb in 157 zemljišč. Dodatno, iz naslova nepremičnin, ki jih RS pridobi z omejitvijo dedovanja po socialno varstvenih predpisih, pa smo prevzeli še 236 solastniških ali lastniških delov stavb in 197 zemljišč. V okviru celotne centralizacije smo prevzeli oz. vstopili v 1.321 pogodbenih razmerji. Pred centralizacijo je bilo za posamezne objekte za posamezni namen (vzdrževanje, čiščenje, varovanje) sklenjenih cca. 250 pogodb ali naročilnic, v letu 2016 so bili vsi ti stroški združeni v okvir petih centralnih pogodb, ki obsegajo 250 lokacij. Število postopkov oz. procesov sklepanja pogodb/izdaje naročilnic se je zmanjšal za cca. 245 primerov. Skupna javna naročila: V vseh skupnih javnih naročilih vlade (26 predmetov) in drugih skupnih naročilih (trije predmeti) je bilo vključenih skupno 1.883 organov. V tem obdobju je bilo zaradi vključenosti v skupna javna naročila izvedenih 599 manj individualnih javnih naročil. Vlada RS je imenovala medresorsko delovno skupino za doseganje večje organizacijske in kadrovske učinkovitosti ministrstev in oseb javnega prava v njihovi pristojnosti. Delovna skupina je preučila organiziranost sekretariatov na ministrstvih, izvedla primerjavo njihove obremenjenosti, pregledala stanje kvot za zaposlitve, razmerje med strokovno tehničnimi in uradniškimi delovni mesti v sekretariatu ter pripravila predloge za spremembe v delu sekretariatov.  
Delno realizirano 02.09.2016 - 31.12.2016  Admin  08.03.2017  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2016: V letu 2016 so bile realizirane selitve na eno lokacijo v Litiji (upravna enota in enota Finančne uprave RS) ter Mariboru (5 inšpektoratov: za okolje in prostor, za delo, za infrastrukturo ter zdravstveni in tržni inšpektorat). Število organov, ki poslujejo na enem naslovu je glede na leto 2015 večje za 3. Poleg navedenega Upravna enota Maribor sedaj posluje na dveh lokacijah (prej na treh), Finančna uprava RS v Sežani pa na dveh lokacijah (prej na štirih).  
Nerealizirano 01.01.2016 - 01.05.2016  Admin  03.06.2016  Izvedba analize je predvidena v letu 2016 (0 % realizacija). 
Nerealizirano 02.09.2015 - 31.12.2015  Admin  10.02.2016  Izvedba analize je predvidena v letu 2016 (0 % realizacija). 
Nerealizirano 02.05.2015 - 01.09.2015  Admin  28.12.2015