Natisni

Naloga

Centralna evidenca nepremičnin

Ukrep / Centralna evidenca nepremičnin

Zgodovina statusov

08.10.2024 R
30.07.2021 DR
22.04.2020 DR
12.02.2019 DR
20.02.2018 DR
13.03.2017 DR
02.06.2016 DR
10.02.2016 DR
28.12.2015 N

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Centralna evidenca nepremičnin
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 31.12.2018
Strategija razvoja javne uprave 2020 2.: Učinkovita uporaba virov
2.3.: Ravnanje s stvarnim premoženjem
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.01.2024 - 31.12.2024  Admin  08.10.2024  Izgradnja informacijskega sistema Gospodar – centralna evidenca nepremičnin Republike Slovenije zaključena s koncem leta 2022 (projekt se je zaključil 31. 12. 2022).  
Delno realizirano 01.01.2020 - 31.12.2020  Admin  30.07.2021  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2020: V letu 2020 je bil potrjen Projekt za izvedbo aplikacije Gospodar, na podlagi katerega se je začel njen razvoj (osnovni modul), ki do konca leta še ni bil zaključen.  
Delno realizirano 01.01.2019 - 31.12.2019  Admin  22.04.2020  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2019: V letu 2019 smo podaljšali izvajanje operacije in pripravili aneks za nadaljevanje izgradnje aplikacije GOSPODAR.  
Delno realizirano 01.01.2018 - 31.12.2018  Admin  12.02.2019  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2018: V letu 2018 smo podpisali pogodbo z izvajalcem/izdelovalcem aplikacije GOSPODAR. Tekom leta 2018 je bila izvedena vrsta usklajevalnih sestankov z zunanjimi deležniki (MF, GURS, UJP ...), na katerih je projektna skupina skupaj z izvajalcem izvedla intervjuje z namenom priprave PZI za začetek postopka izdelave aplikacije. Projekt trenutno zamuja zaradi daljšega postopka priprave PZI in zamika nekaterih povezav (MFERAC).  
Delno realizirano 01.01.2017 - 31.12.2017  Admin  20.02.2018  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2017: Pripravljena je bila večina podlag za izvedbo javnega naročila za izgradnjo aplikacije (investicijska dokumentacija, specifikacija naročila, zagonski elaborat projekta). V letu 2017 smo izvedli razpis za preizkušenega revizorja informacijskih sistemov in izbrali revizorja, ki bo sodeloval z delovno skupino in pregledoval informacijske rešitve ponudnikov, pomagal pri sami razpisni dokumentaciji in pregledu referenc ter potrjevanju situacij za plačilo izvajalcem. V letu 2017 smo objavili javno naročilo za informacijsko podporo upravljavcem nepremičnin in drugim neposrednim in posrednim proračunskim uporabnikom - aplikacijo GOSPODAR.  
Delno realizirano 01.09.2016 - 31.12.2016  Admin  13.03.2017  Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2016: Pripravljena je bila večina podlag za izvedbo javnega naročila za izgradnjo aplikacije (DIIP, IP, specifikacija naročila, zagonski elaborat projekta). Namen rešitve (aplikacija »Gospodar«) je zagotoviti informacijsko podporo upravljavcem nepremičnin in drugim neposrednim in posrednim proračunskim uporabnikom. Informacijska rešitev bo po namembnosti osredotočena na evidentiranje, upravljanje in poročanje o nepremičninah v lasti države ter najemih. S povezavami na zunanje storitve bo zagotovljeno poenotenje podatkov in usklajenost evidenc, ki so v pristojnosti različnih organov in inštitucij.  
Delno realizirano 01.01.2016 - 30.04.2016  Admin  02.06.2016  Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. 
Delno realizirano 01.09.2015 - 31.12.2015  Admin  10.02.2016  Realizacija izvedena v obsegu 10 %. 
Nerealizirano 01.05.2015 - 31.08.2015  Admin  28.12.2015