Zgodovina poročanj |
Status |
Poročanje za obdobje |
Poročal |
Datum |
Opis |
Realizirano |
01.01.2024 - 31.12.2024 |
Admin |
08.10.2024 |
Izgradnja informacijskega sistema Gospodar – centralna evidenca nepremičnin Republike Slovenije zaključena s koncem leta 2022 (projekt se je zaključil 31. 12. 2022). |
Delno realizirano |
01.01.2020 - 31.12.2020 |
Admin |
30.07.2021 |
Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2020:
V letu 2020 je bil potrjen Projekt za izvedbo aplikacije Gospodar, na podlagi katerega se je začel njen razvoj (osnovni modul), ki do konca leta še ni bil zaključen.
|
Delno realizirano |
01.01.2019 - 31.12.2019 |
Admin |
22.04.2020 |
Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2019:
V letu 2019 smo podaljšali izvajanje operacije in pripravili aneks za nadaljevanje izgradnje aplikacije GOSPODAR.
|
Delno realizirano |
01.01.2018 - 31.12.2018 |
Admin |
12.02.2019 |
Stanje izvajanja ukrepa na dan 31. 12. 2018:
V letu 2018 smo podpisali pogodbo z izvajalcem/izdelovalcem aplikacije GOSPODAR. Tekom leta 2018 je bila izvedena vrsta usklajevalnih sestankov z zunanjimi deležniki (MF, GURS, UJP ...), na katerih je projektna skupina skupaj z izvajalcem izvedla intervjuje z namenom priprave PZI za začetek postopka izdelave aplikacije. Projekt trenutno zamuja zaradi daljšega postopka priprave PZI in zamika nekaterih povezav (MFERAC).
|
Delno realizirano |
01.01.2017 - 31.12.2017 |
Admin |
20.02.2018 |
Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2017:
Pripravljena je bila večina podlag za izvedbo javnega naročila za izgradnjo aplikacije (investicijska dokumentacija, specifikacija naročila, zagonski elaborat projekta). V letu 2017 smo izvedli razpis za preizkušenega revizorja informacijskih sistemov in izbrali revizorja, ki bo sodeloval z delovno skupino in pregledoval informacijske rešitve ponudnikov, pomagal pri sami razpisni dokumentaciji in pregledu referenc ter potrjevanju situacij za plačilo izvajalcem. V letu 2017 smo objavili javno naročilo za informacijsko podporo upravljavcem nepremičnin in drugim neposrednim in posrednim proračunskim uporabnikom - aplikacijo GOSPODAR.
|
Delno realizirano |
01.09.2016 - 31.12.2016 |
Admin |
13.03.2017 |
Stanje izvajanja ukrepa na dan 31.12.2016:
Pripravljena je bila večina podlag za izvedbo javnega naročila za izgradnjo aplikacije (DIIP, IP, specifikacija naročila, zagonski elaborat projekta). Namen rešitve (aplikacija »Gospodar«) je zagotoviti informacijsko podporo upravljavcem nepremičnin in drugim neposrednim in posrednim proračunskim uporabnikom. Informacijska rešitev bo po namembnosti osredotočena na evidentiranje, upravljanje in poročanje o nepremičninah v lasti države ter najemih. S povezavami na zunanje storitve bo zagotovljeno poenotenje podatkov in usklajenost evidenc, ki so v pristojnosti različnih organov in inštitucij.
|
Delno realizirano |
01.01.2016 - 30.04.2016 |
Admin |
02.06.2016 |
Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. |
Delno realizirano |
01.09.2015 - 31.12.2015 |
Admin |
10.02.2016 |
Realizacija izvedena v obsegu 10 %. |
Nerealizirano |
01.05.2015 - 31.08.2015 |
Admin |
28.12.2015 |
/ |