Natisni

Naloga

Uvedba ustreznih e-identitet Državnega centra za storitve zaupanja

Opis naloge

Uporaba sistema SI-PASS (centralnega sistema za spletno prijavo in podpis na portalih: eUprava, eVEM, eDavki, zVEM, ipd.). Postopna integracija v vse večje sisteme do septembra 2018. Uvedba mobilnih e-identitet do 1.3.2018, uvedba pametnih kartic pa bo izvedene z novo zakonodajo s tega področja. Le-to pričakujemo na začetku leta 2019.

Ukrep / Uvedba uradne elektronske identitete pravnih in fizičnih oseb

Zgodovina statusov

08.06.2018 R
28.03.2018 DR
31.01.2018 DR

Podatki o nalogi

Trenutni status R
Naziv podcilja Uvedba ustreznih e-identitet Državnega centra za storitve zaupanja
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 01.05.2018
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Realizirano 01.01.2018 - 31.12.2018  Admin  08.06.2018  Sistem je prešel v produkcijsko delovanje 16. 4. 2018, od 9. 5. 2018 pa je v kot možnost prijave omogočeno tudi uporabnikom portala eUprava.  
Delno realizirano 01.01.2018 - 31.12.2018  Admin  28.03.2018  Uvedba mobilnih identitet smsPASS je v teku. Sistem je nameščen v produkcijsko okolje, za državljane pa na voljo, ko bo tak način avtentikacije mogoč na prvem sistemu z e-storitvami. Pričakujemo aktivacijo na državnem portali na eUprava sredi aprila 2018.  
Delno realizirano 01.01.2017 - 31.12.2017  Admin  31.01.2018  SI-PASS sistem je uspešno dopolnil svojo funkcionalnost s centralnim sistemom za strežniško e-podpisovanje SI-CeS. Sistem se postopoma integrira v različne sisteme. Do 31.12.2017 je bil sistem uveden v 6 sistemov v javni uprave, med drugim tudi v državni portal eUprava in poslovni portal eVEM. Uvedba mobilnih identitet, t.i. smsPASS bo uvedena 1.3.2018, uvajanje pametnih kartic za e-identitete pa je začasno zaustavljena, ker se pripravlja zakonodaja za to področje, na podlagi katere se bo najverjetneje uvedla državna e-idenititeta. Dokončni načrti bodo določeni šele konec l. 2018.