Natisni

Naloga

Vzpostavitev sistema samoocenjevanja

Ukrep / Povečanje učinkovitosti inšpekcijskih služb z razbremenitvijo zavezancev

Zgodovina statusov

21.01.2025 NS
26.01.2017 DR
28.09.2016 DR
02.06.2016 DR
10.02.2016 DR
16.09.2015 DR
28.05.2015 DR
26.02.2015 N
30.05.2014 N
29.05.2014 N
24.04.2014 N

Podatki o nalogi

Trenutni status NS
Naziv podcilja Vzpostavitev sistema samoocenjevanja
Odgovorni resor Ministrstvo za javno upravo
Rok za realizacijo 31.12.2020
Tip naloge
Strategija razvoja javne uprave 2020 6.: Posodobitev inšpekcijskega nadzora
6.1.: Krajši in učinkovitejši inšpekcijski postopki z vzpostavljeno informacijsko podporo
Zgodovina poročanj
Status Poročanje za obdobje Poročal Datum Opis
Nesprejemljivo 01.01.2024 - 31.12.2024  Admin  21.01.2025  Naloga je nesprejemljiva. 
Delno realizirano 01.09.2016 - 31.12.2016  Admin  26.01.2017  Ni sprememb glede na prejšnje poročevalsko obdobje. 
Delno realizirano 01.05.2016 - 31.08.2016  Admin  28.09.2016  Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. 
Delno realizirano 01.01.2016 - 30.04.2016  Admin  02.06.2016  Ni sprememb glede na prejšnje poročanje. 
Delno realizirano 01.09.2015 - 31.12.2015  Admin  10.02.2016  V letošnjem letu se načrtuje priprava izhodišč za sistemske spremembe na področju inšpekcijskega nadzora in priprava delovnega gradiva novele Zakona o inšpekcijskem nadzoru.  
Delno realizirano 01.05.2015 - 31.08.2015  Admin  16.09.2015  Priprava izhodišč se bo začela v letu 2016. 
Delno realizirano 01.02.2015 - 30.04.2015  MJU  28.05.2015  V poročevalskem obdobju so se izvedele določene aktivnosti na ravni inšpekcijekga sveta v smeri priprave Akcijskega načrta za nadaljno izvedbo zastavljenega projekta. 
Nerealizirano 01.05.2014 - 31.01.2015  MF  26.02.2015  Projekt je v začetni fazi zagona.  
Nerealizirano 01.01.2014 - 30.04.2014  MF  30.05.2014  ni sprememb 
Nerealizirano 01.01.2014 - 30.04.2014  MNZ  29.05.2014  Ni spremembe od prejšnjega poročevalskega obdobja. 
Nerealizirano 03.10.2013 - 31.12.2013  Admin  24.04.2014